I made this widget at MyFlashFetish.com.

Clock

Thursday, November 4, 2010





Peghhh!!gle bengang aku ngn dak sowg ni...xsedar dri tol..dh nme pn EX sudh2 la 2 nk mgejar2 n mguja2 BF owg.. pe prsaan ko klu owg yang uat cm 2 kt BF ko???!!! msti ko pnas gak kn!! 
HYE kmu!! sudah la 2..xyah la kmu nk bgtau smue owg yang dia 2 penah jd BF kmu!! bnda dh lepas 2 lepaskn je la.. andai satu ari nnt dia memang di takdirkan tuk kamu...aku redha.. BUT xyah la kmu sedaye upaye nk jauhkan kami..sedar la wahai manusia!! sblum aku sndri ilang saba n sedarkan kamu!! slagi aku leh saba aku saba melihat sgala2 nya yang kamu TUNJUK... memang antara kamu n dia penah bhagia..BUT not NOW!! tolongg sedarkn dri kmu 2 OK!! STOP mgejar sy n kwan2 sy..This is my LIFE. aku xkacau idup ko SO plezzz xyah nk sibuk2 nk FOLLOW aku.. 

TQ..

No comments:

Post a Comment

We together...

Daisypath Anniversary tickers