I made this widget at MyFlashFetish.com.

Clock

Friday, October 22, 2010

:: Kesabaran ::






ye ke??
hurmmmm
Dh mlm2 cmni owg smue dh sedp dbuai mimpi..TP aku still sakit ati, kcewa ngn pe yg tjadi!!
HUH!! ble la smue ni nk brakhir???npe la xde owg yang nk phm aku??
Susah sgt ke nk phm perangai aku ni??!!
PLEZZ give me de REASON!!!WHYYYY??????????? I NEED U 2 understnd me!!
smpai ble nk uat aku cmni??nk tggu aku MATI bru nk pham aku..cm 2??!!
orang kte orang yang sabar biasanya tidak akan mudah menyalahkan orang lain..Belajar erti kesabaran juga mampu mendewasakan pemikiran seseorang..BTUL KE???Hummmm aku xrse pn cm 2..Dh mcm2 cre aku uat tuk terus bsaba.. klu aku diam n terus pendam pe yg aku rse..aku lak yg skit..Tp ble aku luahkan pe yg aku rse owg xksh pn..bek srupa aku pendmkn kn je kn?? Hmmmmmmm
Pning pk pasl owg..de ke owg nk pk pasl aku???
huhuhuuhhu...
Agghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
xmau pk dh!!!

No comments:

Post a Comment

We together...

Daisypath Anniversary tickers